8 Mart 2009 Pazar

zeki mürennnn

yeniden buralara geri dönmeye karar verdim, ama bi değişiklik yok dönüşümüzde. yine sarhoşş yine sarhoşş. zeki müren dinliyorum. elvada meyhanneci allahım bu nasıl şey sarhoş oolamıyorum. bır başkayım bu aksam... aşık mıyım ben neyim tabi yaaa bu yüzden aynı kadeh aynı meyy ehuehueueheuheheueueueheeeee yok yok güzel söylüyo....
bazen ne kendimi anlaya biliyorum nede karsımdakini.
buda coookkkk uzun süre yalnız kalmaktan mı acaba diye düşünüyorum. en küçük bi şeyde karsımdakine bagımlı hale gelıyorum sanki. ne bılım değişik oluyo hersey sürekli onunla vakit gecırmek ıstıyosun. işin kötü tarafı pek bi beklentımde yok aslında yane karsılıgım yokk. ben oyle hıssedıyorum aman neyse. okursunuz artık herhalde arada sırada da olsa yazarım artık buralardayım yaneee....

2 yorum:

  1. ayh bu sayfa gözümü alıo yazamıorum..
    hoşgeldin şekerim..
    arada 3'ün 1'ine de yaz kırmim kafanı aaaaaa...

    YanıtlaSil
  2. bir de şu kelime doğrulamayı da kaldır yahu bu neee..

    YanıtlaSil

Featured Post