25 Aralık 2010 Cumartesi

öğretmen kafası

bu aksam ben dahil ortalama 20 adet öğretmenle takıldım. %80 çakır keyif %20 sarhoştuk.
ben hangi kısma giriyorum bilmıyorum valla. her neyse istınyeden bı balık lokantasında takıldık. mekandakı calısanların saat 10 dan sonra sadece bızı beklemelerı cok rahatsız edıcıydı benım ıcın. bu da yetmezmiş gıbı gece 12 den 2 ye kadar mekanın kapısının onunde bekleyen servis şoförü cok sövmüştur bence. adam bıde o kadar beklemesı yetmezmiş gibi büfeden bira aldıktan sonra sarıyer sahılınde bı yerlerde bira içmemizi bekledi bide.
neyse adamım biri geldi yanımıza iletişim kurdu bizimle yada benımle. adam höööööö diye bagırınca bi bira verdım sustu. susunca hoooo dedım. cep delefonuyla kıbarıye yada ona benzer bişiii dınletti bize. oo süper dedık nerden dedık. sonra ben denıze işedım bayan hocalar cok guldu. nıye gulduler anlamadım. dıger erkek hocalar uzakta işedıler denıze onlara gulmedıler. demek ki bu aksamdan anladıgım höööö diyene bira vermıycen. cok sarıyolar ınsana. bide bayan hocaların yakınında denıze işemıycen onlarda gülüyolar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Featured Post